23 Ocak 2013 Çarşamba

dark siders FC HAMSİ black sun


6 yorum:

Unknown dedi ki...

ya ben hemen hergun bakiyorumda siteye darktan baska logo yapmamissiniiz bayada bi zaman oldu artik logo yapimini durdurdunuzmu yoksa zaman mi aliyo yapimlari bana bilgi verebilirmisiniz acaba

BJQ7 dedi ki...

ZAMAN AYIRAMADIM BİR SÜRE EN KISA ZAMANDA MERAK ETMEYİN LOGOLAR YAPILACAK

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim FC HAMSİ logom çok güzel olmuş emeğinize sağlık.

Unknown dedi ki...

ne yaparsiniz bilmiyorum ama ddort gozle bekliyorum gercekten cok basarilisiniz bu logo yapma konusunda sonsuz tskler gercekten benim bi diycegim olcakti benim yildizlar jk hakkinda onu degistirsek yani yildizlar degilde hacibaba jk yapsak olurmu acaba ben nasil olcagini yazim yine yaparsaniz siz cok sevinirim

takim adi : HACIBABA JK
renkler : mavi-beyaz
kurulus : 2013
maskot : yirtici bi sahin
logo sekli : gaziantep sporunki gibi olursa cok sevinirim

simdiden cok tskler premium hediyem var kullanmadim hala sizden logoyu bekliyorum lutfen musait oldugunuzda bakarmisiniz

Unknown dedi ki...

artık logo yapmayı bıraktınız galıba uzun zamandır yapmıyosunuz bı bılgı verırmısınız rıca etsem devam edecekmısınız yoksa artık bıraktınızmı bı bılgı verın lutfen

BJQ7 dedi ki...

çok vakit ayıramıyorum aslında ama çok talep olursa bir seferde hepsini yaparak yardımcı olmaya çalışıyorum